Dokładamy wszelkich starań, aby proces obsługi wniosku o odszkodowanie był jak najkrótszy, jednak w niektórych przypadkach może to trochę potrwać. Jest kilka czynników, które mogą opóźnić przetworzenie wniosku. Są to między innymi: czas oczekiwania na odpowiedź ze strony linii lotniczej, duża liczba rozpatrywanych wniosków, konieczność skontaktowania się z urzędami lotnictwa cywilnego czy działania prawne w sytuacjach, które wymagają ich podjęcia. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby przyspieszyć procedury, powyższe sytuacje pozostają jednak zwykle poza naszym wpływem. Prosimy Cię zatem o cierpliwość – możesz mieć pewność, że pracujemy nad uzyskaniem dla Ciebie odszkodowania.
Status swojego wniosku możesz w każdej chwili sprawdzić na karcie Wnioski i loty w swoim panelu użytkownika.
Będziemy Cię również na bieżąco informować za pośrednictwem wiadomości e-mail o postępach dotyczących wniosku.
Nie martw się, jeśli status wniosku nie zmieni się przez jakiś czas. Podjęcie niektórych kroków wymaga więcej czasu, jednak nie oznacza to, że nie zajmujemy się Twoim wnioskiem lub nie monitorujemy go regularnie.
Wniosek możesz złożyć na naszej stronie internetowej. Wystarczy podać swoje dane i informacje o locie i postępować według instrukcji. Zajmie to zaledwie kilka minut – potem możesz się odprężyć, a my wykonamy całą pracę mającą na celu uzyskanie odszkodowania.
Jeśli masz problemy z logowaniem się, spróbuj zresetować hasło za pomocą tego linku. Na swój adres e-mail otrzymasz instrukcje dotyczące ustawienia nowego hasła.
Jeżeli to nie pomoże, możesz skontaktować się z działem obsługi klienta przez czat.
Przykro nam, że usługi AirHelp nie spełniły Twoich oczekiwań. Aby podzielić się z nami opinią lub przesłać skargę lub reklamację dotyczącą naszej usługi, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected], a my dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem. W wiadomości podaj numer swojego wniosku (jeśli go masz) – dzięki temu będziemy w stanie szybciej udzielić Ci wsparcia.