Centrum pomocy
W czym możemy pomóc?
Najczęściej zadawane pytania
Czy przysługuje mi odszkodowanie za lot?
Sprawdź odszkodowanieUbezpieczenie od spóźnienia na lot przesiadkowy
Linie lotnicze bezpłatnie zmieniły rezerwację mojego lotu. Czy nadal mogę otrzymać wypłatę odszkodowania z tytułu ubezpieczenia od spóźnienia na lot przesiadkowy?Niektóre z moich lotów zostały odwołane i poinformowano mnie o nowej trasie podróży. Podróż na nowej trasie przebiegła bez problemów. Czy nadal przysługuje mi wypłata za spóźnienie na lot przesiadkowy?Czy mogę otrzymać wypłatę odszkodowania z tytułu ubezpieczenia od spóźnienia na lot przesiadkowy, jeśli mój lot został zmieniony z wyprzedzeniem? W jakich przypadkach nie otrzymam wypłaty odszkodowania z tytułu ubezpieczenia od spóźnienia na lot przesiadkowy?Ile czasu zajmuje wypłata odszkodowania z tytułu ubezpieczenia od spóźnienia na lot przesiadkowy?Co jeśli spóźnię się na lot przesiadkowy i wybiorę inny środek transportu do miejsca docelowego lub polecę do zupełnie innego miejsca? Czy nadal otrzymam wypłatę odszkodowania?Ubezpieczenie bagażu
Jakie wymagania trzeba spełnić, aby uzyskać wypłatę w ramach ubezpieczenia AirLuggage?Czy istnieje limit czasu na zgłoszenie firmie AirHelp zagubionego bagażu?Otrzymałem(-am) wiadomość od AirHelp+, z której wynika, że należy mi się wypłata odszkodowania. Ile mam czasu na poproszenie o wypłatę? Czym jest raport nieprawidłowości bagażowej (PIR)? Dlaczego prosicie o mój lotniczy kwit bagażowy?Co, jeśli nie mam lotniczego kwitu bagażowego?Ubezpieczenie lotu
Otrzymałem(-am) wiadomość od AirHelp+, z której wynika, że należy mi się wypłata odszkodowania. Ile mam czasu na poproszenie o wypłatę? Jaka jest różnica między odszkodowaniem a wypłatą?Czy przysługuje mi wypłata w ramach ubezpieczenia lotu, jeśli spóźnię się na lot przesiadkowy i dotrę do miejsca docelowego z opóźnieniem?Kiedy nie przysługuje mi ubezpieczenie lotu? Moja podróż była dodana w panelu użytkownika. Dlaczego nie została objęta ochroną w ramach ubezpieczenia lotu?Ile czasu zajmuje potwierdzenie, że przysługuje mi wypłata z tytułu ubezpieczenia lotu?Składanie wniosków
Gdzie znajdę numer sprawy sądowej odbywającej się w Brazylii?Za jakie loty przysługuje mi odszkodowanie w świetle prawa brazylijskiego?Czym jest numer CPF?Jakie informacje musi zawierać mój wniosek o zwrot dodatkowych kosztów?Co stanowi dowód poniesienia dodatkowych kosztów?W jakich przypadkach mogę odzyskać dodatkowe koszty?O AirHelp
Czym zajmuje się AirHelp?Dlaczego AirHelp?Mój wniosek o odszkodowanie został odrzucony przez linię lotniczą. Czy mogę mimo to korzystać z pomocy AirHelp?W czym może mi pomóc AirHelp?Czy AirHelp ma swoją aplikację?Czy mogę uzyskać od Was pomoc w sprawie zagubienia, opóźnienia lub uszkodzenia bagażu?Opłaty i metody wypłaty
Czy mogę otrzymać odszkodowanie w innej walucie?W jakich walutach możliwa jest wypłata odszkodowania?Jak stawki AirHelp wypadają na tle opłat pobieranych przez konkurencyjne firmy zajmujące się odszkodowaniami lotniczymi?Czy muszę liczyć się z jakimikolwiek dodatkowymi kosztami w przypadku działań prawnych?Czy w przypadku podjęcia działań prawnych pobierane są dodatkowe opłaty?Dlaczego mój numer SWIFT zostaje odrzucony we wniosku internetowym?AirHelp Plus
Dlaczego warto kupić AirHelp+?Czym jest ubezpieczenie od spóźnienia na lot przesiadkowy?Jakie wymagania trzeba spełnić, aby uzyskać wypłatę w ramach ubezpieczenia AirLuggage?Jaka jest różnica między odszkodowaniem a wypłatą?Co oznacza „podróż”?Czy w przypadku zarejestrowania podróży w ramach członkostwa w AirHelp Plus Essential, a następnie rozszerzenia członkostwa do pakietu AirHelp Plus Complete, moja wcześniej zarejestrowana podróż będzie objęta ubezpieczeniami dostępnymi w pakiecie Complete?Dokumenty i prywatność
Jak mogę pobrać lub wydrukować wysłany przez AirHelp dokument?Czym jest umowa opłaty warunkowej i jak ją podpisać?Jak podpisać pełnomocnictwo lub umowę opłaty warunkowej?Czym jest pełnomocnictwo i do czego jest ono potrzebne?W moim panelu klienta widnieje informacja, że otrzymaliście moje dokumenty. Dlaczego w dalszym ciągu prosicie o ich przesłanie?Nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?Prawa pasażerów
Co to jest przekierowany lot?Kiedy można złożyć wniosek o odszkodowanie za odmowę przyjęcia na pokład? Czym są okoliczności nadzwyczajne?Czy w przypadku spóźnienia na lot przesiadkowy przysługuje mi odszkodowanie?Czy warunki pogodowe wpływają na możliwość uzyskania odszkodowania?Mój lot został odwołany – czy mam prawo do odszkodowania?Nie możesz znaleźć odpowiedzi?
Jeśli Twój wniosek został już przesłany do AirHelp, zaloguj się, aby się z nami skontaktować.