O AirHelp
Czym zajmuje się AirHelp?
AirHelp pomaga pasażerom lotniczym w uzyskaniu odszkodowania przysługującego im za zakłócony lot (na przykład: opóźniony, odwołany lub przepełniony). Od 2013 roku pomogliśmy już milionom pasażerów i jesteśmy jednym z liderów branży odszkodowań lotniczych.
Dlaczego AirHelp?
AirHelp to światowy lider w walce o prawa podróżnych. Pomagamy im od 2013 roku – z nami można czuć się bezpiecznie.
W branży nie mamy sobie równych pod względem pozytywnie rozpatrzonych wniosków, a dzięki współpracy z prawnikami w 30 różnych krajach możemy pomagać pasażerom na całym świecie.
Bierzemy na siebie ciężar składania wniosku – nie musisz już borykać się z nieustającą korespondencją z liniami lotniczymi.
Łączymy wiedzę, doświadczenie i najnowsze technologie, by skutecznie reprezentować pasażerów w sporach o odszkodowanie.
Co więcej, działamy na zasadzie „nie wygrywasz, nie płacisz”, co oznacza, że korzystanie z naszych usług jest zupełnie pozbawione ryzyka.
Mój wniosek o odszkodowanie został odrzucony przez linię lotniczą. Czy mogę mimo to korzystać z pomocy AirHelp?
Oczywiście! Jeśli Twój wniosek został odrzucony, przekaż nam informacje na temat swojej podróży za pomocą strony weryfikacji lotu. Znajdziesz tam miejsce na podanie odpowiedzi uzyskanej od linii lotniczej na złożony wniosek (np. wiadomości e-mail czy SMS wysłanej przez linię lotniczą). Będziemy mogli sprawdzić, czy słusznie odmówiono Ci odszkodowania. Jeśli okaże się, że Twój wniosek kwalifikuje się do wypłaty odszkodowania, skontaktujemy się z linią lotniczą.
W czym może mi pomóc AirHelp?
Naszym celem jest niesienie pomocy w uzyskiwaniu należnego odszkodowania za zakłócony lot. Jeśli złożysz wniosek za pośrednictwem naszej strony, nasz zespół ekspertów w Twoim imieniu przeprowadzi cały proces. Oszczędza to nerwów i nakładu pracy, jakich wymagałoby samodzielne kontaktowanie się z liniami lotniczymi.
Korzystasz z usług największej i najskuteczniejszej firmy zajmującej się uzyskiwaniem odszkodowań, która może pochwalić się wsparciem prawników w ponad 30 państwach.
AirHelp wyznaje zasadę „nie wygrywasz, nie płacisz”, co oznacza, że nie zapłacisz ani grosza, jeśli nie zostanie przyznane Ci odszkodowanie – nawet jeśli sprawa z linią zakończy się w sądzie. Nie ponosisz więc żadnego ryzyka i nie wymagamy wkładu finansowego.
Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszymi Warunkami Umowy.
Czy AirHelp ma swoją aplikację?
Nie zapewniamy już aplikacji mobilnej. W zamian usprawniliśmy naszą stronę w wersji na urządzenia mobilne, tak aby szybko działała i była przyjazna dla użytkowników. Dzięki niej możesz złożyć wniosek i sprawdzić jego status bez konieczności pobierania aplikacji.
Czy mogę uzyskać od Was pomoc w sprawie zagubienia, opóźnienia lub uszkodzenia bagażu?
Tak, jeśli posiadasz członkostwo AirHelp+.
Odszkodowaniami za problemy z bagażem zajmujemy się wyłącznie w ramach pomocy członkom AirHelp+. Jeśli nim zostaniesz, pomożemy Ci uzyskać aż do 1400 € za opóźniony, uszkodzony lub zagubiony bagaż. Więcej o AirHelp+ dowiesz się tutaj.
Gdzie znajduje się opcja importowania?
Zrezygnowaliśmy z opcji importowania, aby móc skupić się na innych funkcjach naszej strony internetowej. Nie martw się – naszą misją oraz główną usługą niezmiennie pozostaje pomoc pasażerom linii lotniczych. Nadal możesz sprawdzić, czy Twój lot kwalifikuje się do odszkodowania – wystarczy, że wpiszesz odpowiednie informacje w nasz weryfikator.
O AirHelp pisano w: